martes, 31 de julio de 2012

Patrón titella pez / Fish puppet pattern

Os dejo hoy un enlace muy interesante con un patrón gratuito para realizar una titella con forma de pez, gracias a CREATE MINISTER TEACH. Por lo que he podido averiguar en su página, son una especie de compañía teatro-musical religiosa. Quizá su autor quiera pasar por aquí para aclararlo mejor. I leave you today a very interesting link to a free pattern for a fish-shaped titella thanks to CREATE MINISTER TEACH  . From what I could find on your page, are a kind of religious musical theater company. Perhaps the author wants to stop by to clarify better.

free-blacklight-fish-puppet-pattern

 

4 comentarios:

  1. Hola Cristina!! Soc la Mari, companya teva a l'IOC i autora del blog lamaryeta.blogspot.com. He estat tafanejant pel teu blog i m'ha encantat!!! fas unes cosetes super maques!!! quina imaginació tens i quines mans!!!

    Doncs això, espero que des d'ara ens anem seguint respectivament!!

    petonets

    lamaryeta.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Gràcies guapa! jo encara no he tingut massa temps de mirar-me el teu, he de dir-te que les matrioskes m'han agradat moltíssim. Et segueixo!

    ResponderEliminar
  3. Cristina, thanks for sharing the pattern! CMT is a faith-based creative arts team from a church in the US. We produce musicals that we tour throughout the San Francisco Bay Area. :)

    ResponderEliminar
  4. Ja habia pasat avans però ara et deixo el meu comentari:P, jeje m'encanta el teu blog!!! fas uns treballs espectaculars!!!!
    Salutacions!!

    ResponderEliminar